Projekt for nyt juniorhus

FacadeModSyd.SmallNyt d. 14.02.2010: Tegningerne er nu revideret, bl.a. med større rum til opklædning for optimisterne. Endvidere er der nu lavet en spærplan. De nye reviderede tegninger kan downloades her i henholdsvis dxf og pdf-format. Bemærk tegningerne er pakket i en zip-fil. Vi håber snart at frosten slipper sit tag i landet, så vi kan komme gang med byggeriet og flytningen af klubhuset.

1: Tegninger i dxf-format (Juniorhus.DXF.140210)
2: Tegninger i pdf-format (JuniorHus.PDF.140210)

28.12.2009: Juniorudvalget har nu første udkast til et nyt juniorhus klar. Den fysiske udformning bliver som det ‘gamle’ juniorhus; dog en smule længere. Du kan se alle tegningerne; f.eks. situations-oversigt, plan og snit her. Tegningerne findes i pdf-format; alle tegningerne skal printes i A3 format for at være målfaste. Endvidere kan du downloade tegningerne i dxf format (CAD format til indlæsning i f.eks. AutoCAD).

Kommentarer og forslag modtages meget gerne. Kontakt Morten eller Frederik for feedback – eller skriv i kommentarfeltet nedenfor.

En del af materialerne til projektet bliver financieret af et bidrag på 30.000,- fra Frederikshavns Kommunes anlægspulje. Mange tak til kommunenens folkeoplysningsudvalg for et godt bidrag til dette projekt.

Tegninger i pdf-format (klik for at åbne):
1: SituationsPlan
2: Plan
3: Snit A-A
4: Snit B-B
5: Facade

Tegninger i dxf-format (findes pakket i nedenstående zip-fil; klik for at downloade).
Tegninger i DXF format (TegningerDXF.zip)

28.04.2010: Sitiationsplan er opdateret primo 2010, især med placering af RIB-båds skur. Planen her er den som der er godkendt af kommunen i forbindelse med vores byggetilladelse.
Situationsplan i pdf-format