Flytning af Jollehus

Onsdag d. 16 december 2009 blev junior-afdelingens jollehus flyttet til sin endelige placering på det nyopfyldte område. Jørgen Lindberg og Morten Lybech Thøgersen havde god hjælp af Jørgen fra NH Løft til at klare opgaven – som iøvrigt blev udført uden alt for mange problemer. Det er dejligt at se det første permanente hus på plads i området, og vi glæder os rigtigt meget til at få bygget et ‘søsterhus’ ved siden – som jo skal bruges til omklædning for sejler-børnene. Nu mangler vi så ‘bare’, at få flyttet klubhuset til sin placering – og iøvrigt få indrettet området til sejlerbrug.