Årets første sejltur m.v.

Idag, torsdag d. 15-5, har vi så haft årets første sejltur med 9 dejlige sejlere på vandet og 2 på land. Louise, Maria og Cecilie fik en fin tur i Feva, Maria og Emil i Tera – medens Christian, Nicoline og Mathias fik en god tur i optimist. Vejret viste sig fra sin bedste side – vi lagde ud med 3 m/s fra NØ – og afsluttede med 6-7 m/s, så der var såmænd hængeluft til sidst. Nikilaj og Tobias var på land, og gjorde joller klar. Forhåbentlig er de friske på en tur på næste torsdag.

Mathias fik sin allerførste tur i optimist i DEN 7054, og det gjorde han rigtigt flot.

Til sejlerne og deres forældre: Husk at alle skal have deres joller sejlklar til på torsdag, så hvis du ikke har checket din jolle eller rigget den – så må du gøre det i løbet af ugen sammen med dine forældre. Kig på jolle-tildelings-listen for at se hvilken jolle du har ansvar for [KLIK HER].

Endvidere: På næste torsdag holder vi skippermøde 16:10, og går på vandet umiddelbart efter (om vejret vil). Alle må gerne være omklædt og klar med jollen rigget til til sikippermødet.

PS: Tryk på billederne for at få dem vist i stor udgave.

Morten, Morten, Jeppe og Karsten