Strandby Mesterskab 2011 – Billeder og resultater

Med 24 tilmeldte junior- og ungdomsjoller fra fire nordjyske klubber  i klasserne Optimist, Feva, Tera Pro og Tera Sport var der lagt op til rigtigt mange joller på vandet ud for Strandby d. 3. september.

Mange af de tilmeldte sejlere var nye sejlere, der skulle prøve deres første kapsejlads. Desværre viste vejrguderne sig ikke fra deres bedste side, idet vinden lå på den forkerte side af de 10 m/s. Derfor blev der kun gennemført sejladser i klasserne Tera Sport og Tera Pro – og endda her med to maste-havarier som ekstra krydderi. Tak til alle sejlerene, forældre og medhjælpere for et godt humør og en god dag i Strandby – på trods af det blæsende vejr.

I forbindelse med præmie-overrækkelsen fik vi besøg af Connie Andersen fra Dansk Sejlunions bestyrelse. Connie havde taget hele den lange tur fra Vestsjælland til Strandby for at udnævne os til ungdomsvenlig sejlklub – og det synlige bevis herpå er nu hejst i vores flotte stander-mast. Resultaterne fra de fire gennenførte sejladser er:

OPDATERING 9-9-2011: Der er nu kommet flere billeder til, fotograferet af Frederik Carstens.

1 comment to Strandby Mesterskab 2011 – Billeder og resultater