Opvisningssejlads til havneindvielsen 20.06.2009

Den 20. juni havde vi havneindvielse på den nye lystbådehavn i Strandby. Sejlklubben deltog som medarrangør, og i ungdomsafdelingen fremviste vi vores jolletyper: Optimist, Feva og Tera. Vi havde også arrangeret opvisningssejlads i havnebassinet, hvor vi fremviste både Optimist, Feva og Tera. Endvidere luftede vi også vores følgebåd med en efterfølgende banan. Lukas Krøgh lavede flere flotte kæntringsøvelser i basinnet – godt gået Lukas!

Som et ekstra spændende  krydderi havde vi også besøg af Danmarks Radios Levende Lørdag, der lavde interview ved klubhuset med Emil, Katrine og Morten.