Sejlads med modelbåde

Opdatering 4.2.2011

Igår havde vi igen en fin tur i svømmehallen. Der blev først svømmet og derefter sejlet med modelbåde. Vores  bane var lavet af tre ballonner, som der skulle sejles rundt om. På billedet er de tre deltagere og deres medbragte både. Selvom der ikke var så  mange med egne både, da blev mange af de øvrige sejlere og kiggede på sejladsen.

Hvis der er ønske om det, vil vi gentage arrangementet på et senere tidspunkt.

Klik på billedet for at se det i en større udgave.

Indbydelse

Hvis du har en modelbåd eller måske kan låne en, da vil prøve at lave en time, hvor vi sejler med modelbåde i svømmesalen.

Vi sejler lige efter vores svømmetime den 3. februar, nemlig fra klokken 18:30 til 19:30. Vi vil lægge en bane ud, som vi så kan kapsejle på.

Hvis du vil deltage, da skal du sende en email til Morten på: mlt@strandbysejlklub.dk

Skriv dit eget navn og navnet på din modelbåd i mailen. Vi gennemfører kun arrangementet, hvis der bliver mindst 5 tilmeldte.

Husk at din modelbåd skal være helt ren, for at den må sejle i svømmesalen. Kun modelbåde som sejler på el (batteri) kan deltage. Ikke alene motorbåde, men også ubåde og luftpudebåde må gerne deltage.