Så fik vi hentet den nye RIB

Den nye RIB i Strandby SejlklubSøndag d. 15. november 2009 afhentede Frederik og Morten juniorafdelingens nye RIB-gummibåd i Skive. Vi har jo købt gummibåden af sejlunionen, og der er ingen tvivl om at den vil passe 100% til vores behov. Med andre ord: Den er rigtig fed. Efter en hurtig prøvetur på godt 35 knob tog vi båden på slæb (efter bilen) – og efter en køretur på et par timer da var vi igen hjemme i Strandby. Båden er 5.2 m lang og har en veltrimmet 60 hk motor på hækken.

Vi vil nu bruge lidt tid på at shine båden lidt op. Vi regner med at præsentere båden ved sildesalget foran banken d. 12. december. Vi glæder os rigtigt meget til at vise båden frem og give en prøvetur. Tak til Lions Club Bannerslund og Nordjyske Bank for deres bidrag til båden.

Comments are closed.