Sejl-selv-beviser

Spillereglerne for sejlerne med sejl-selv-beviser er nu klar og kan findes på hjemmesiden under siden med ‘Information’ (her). Her følger også et op-rids af information:

Regler for sejl-selv sejlere (klik her)
Når sejlerne når et vist niveau kan de få et sejl-selv bevis som dokumenterer at de – efter trænernes vurdering – er klar til at færdes sikkert og ansvarligt på vandet – på eget ansvar og på egen hånd. Reglerne for selv-selv sejlerne beskriver de spille-regler som er sat op for denne aktivitet.

Sejlere med sejl-selv beviser (se eksempel her)
Følgende sejlere har sejl-selv bevis
(dato for bevis-udstedelsen og navn på sejler)
2014-11-13: Maria Kajgaard
2014-11-13: Christian Lybech Thøgersen

Vi håber meget at mange flere sejlere kan få sejl-selv beviser i 2015 – så vi kan få endnu mere aktivitet på vandet – også udenfor træningsdagene. Vi glæder os til at det bliver lidt varmere i vejret – så vi kan komme på vandet – men også til at vi skal starte med vinteraktiviteterne. Mere herom senere.

Mange hilsener
Trænerne