Billeder fra dag 5 på sommersejladsen

Opdatering 2014-08-10: Billeder fra Anna er nu også med.

Fredag gik med leg på stranden. Windsurfning, banan-båd, tube, wake-boarding, vand-trampolin, kajak, SUP og badning. En lækker dag på stranden var det!

Fredag var jo også afslutningen på dette års sommersejlads. Vi – Ronni, Morten og Stellan – håber at i alle har haft en god uge med sjove sejleroplevelser. Mange tak til de forældre der gav en uundværlig hånd med med vagter, kørsel, og kagebagning.

Fredag havde vi jo også besøg af Leon fra Dansk Sejlunion. I kan se hvad Leon har skrevet om os på DS’s facebook side her: http://www.facebook.com/ungdomssejlsport

PS: Hvis du som forædre har taget billeder undervejs, så vil vi gerne have en kopi. Gerne send til Morten på mlt@strandbysejlklub.dk.

Comments are closed.