Besked fra en knotten juniorleder!

Vi har idag – torsdag d. 29. maj – konstateret følgende :

• Klubbens lille flåde var fjernet fra dens normale plads, og lå og flød ude i lystbådebassinnet
  • Et af klubbens folde-ankre var fjernet fra grej-kassen og var fastgjort til såvel lille som store flåde
  • Et af flådens fastgørelsesanordninger er nu delvis defekt

Da såvel flåde som grejkasse normalt er aflåst med en type ‘B’ nøgle, kan vi desværre konstatere at det må være en eller flere af klubbens juniormedlemmer – der imod reglerne fjerner og anvender klubbens udstyr uden fornøden aftale med trænerne – og omhu for at rydde op efter sig og passe på klubbens udstyr.

Såfremt vi finder frem til vedkommende vil deres nøgler blive inddraget for resten af sæsonnen og vedkommende skal reparere de skader der er opstået.

- Morten