→Oplevelser fra sommersejlads←

Mandag (dag 1): Vi var på vandet med 2 eller 3 joller, 6 kajakker, 1 redningsflåde, 2 windsurfere og bananen. Der var en del (alle undtagen 2) som prøvede at få redningsflåden under vand.

Tirsdag (dag 2): Vi sejlede til Sæby i Laser, Feva og Tera. Tre af Feva-erne havde gennakker på. Turen var hård på vej op til Sæby, men god på vej hjem med gennakker.

Onsdag (dag 3): Vi mødes hos svømmehallen og var der til klokken 12.00, derefter skulle vi en tur på brandstation. Til slut skulle vi ud til Knivholt. Der sov vi og til aftensmad fik vi en feltration. Vi fik også skumfiduser.

Torsdag (dag 4): Vi tog en tur rundt om de gule bøjer, så tog vi en tur ind riggede af og tog ud i tube.

Fredag ( 5 og sidste dag): Vi var en tur på Hirsholmene i kølbåd. Vi var en tur i fyrtårnet og vi spiste madpakker på en bunker. Der var nogen der var en tur i vandet. Det var en hyggelig uge.

Skrevet af Christian

Comments are closed.